IGD-MAIANS-ST FELIU I

Sortida i arribada: Igualada (plaça Creu) - ruta CIRCULAR
Kilòmetres: 35 km
GPS:IGUALADA-MAIANS-SANT FELIU-IGUALADA

• Sortim de la plaça de la Creu d’Igualada dirección a la Rambla Nova, on anirem a l’esquerre.
  • Trencarem a la dreta pel c. Sta. Caterina fins el final. Continuarem a la dreta pel pg.Verdaguer fins trobar la ctra. Manresa, on anirem a la dreta fins el final, on hi ha una rotonda.
  • Seguirem pel c.Bèlgica fins la rotonda i allà agafarem el c.Alemania fins una nova rotonda on anirem a la dreta per l’Av. Europa.
  • Passarem dues rotondes i abans de començar la baixada (Can Roca), a l’esquerre marxa una pista.
  • Creuarem l’autovia i seguirem la pista fins trobar una cruïlla marcada on anirem a la dreta.
  • Farem uns quants kilòmetres fins trobar-ne una de nova, on anirem a la dreta passant per entre dues cases fins trobar una nova pista on anirem a l’esquerre.
Una de les masies del camí
  • Quan trobem el senyal Cal Magí trencarem a l’esquerre i seguirem la nova pista. Passarem per les ruines de la teuleria romana de Ripoll.
  • En un nou trencall trobarem el cartell de Maians - a 3km.
  • Un cop a Maians anirem a l’esquerre seguint la carretera fins trobar una rotonda.
  • Passarem per sota la carretera C37 i arribarem a una segona rotonda, d’on a la dreta marxa una pista.
  • Seguirem per la pista fins una cruïlla marcada on anirem a l'esquerre i al cap de 100m a la dreta.
  • Continuarem sempre per la pista principal que anirà descendent ràpidament fins trobar una pista més ample on anirem a la dreta fins arribar a la vall de Sant Feliu
  • Tornarem pel camí publicat en l'entrada Igualada - Vall de Sant Feliu, fins a Igualada resten uns 8km