IGD-CA L'ESTRUC-MOLI BLANC

Ruta per mountain bike
Ruta: IGD-can Masarnau-Cal Barrap-Ca l'Estruc-Ceràmiques San Genís-Sant Genís-Molí Blanc-Vista Alegre-IGD
Sortida i arribada: Igualada (carrer Sant Martí de Tous) - ruta CIRCULAR
Kilòmetres: 23 km

GPS: IGD-Ca l'Estruc-Sant Genís-Molí Blanc-IGD

• Anirem a buscar l'Av. Balmes direcció el polígon, justdavant del Carrefour anirem a l'esquerre al mig del c.Parlament marxa una pista - 700m
  • Agafem la pista i als 500m creuarem l'autovia. Al 1,4km arribarem a la Font de Can Masarnau.
  • Seguirem per la pista fins el primer encreuament on anirem a l'esquerra - 2.6km.
  • Als 3.7 km seguirem a la dreta passant pel cementiri de l'Espelt. Al cap de poc passarem per Can Barrap - 5.2km, allà anirem a la dreta
  • Als 5.8km deixarem a la dreta una petita fàbrica de purins i començarem a pujar. Deixarem a l'esquerra, Can Vives i Can Benet i finalment arribarem a Ca l'Estruc - 10 km.
Ca l'Estruc
Allà la pista comença a baixar, i al cap d'1.5km trobarem una nova pista, on anirem a l'esquerra (direcció l'Espelt).
  • Un km més endavant a també a l'esquerra marxa una pista asfaltada que baixa ràpidament durant 1,5km. Arribarem just darrera la fàbrica de Ceràmiques San Genís - 13.5km.
  • Al final de la baixada anirem a la dreta i al primer trencall a la dreta, passant per davant la fàbrica.
  • Quan trobem la carretera, antiga N-II la creuarem i passarem pal mig del poble de San Genís.
  • Baixarem fins l'església i seguirem el camí asfaltat que creua l'autovia A-2.
  • L'asfalt s'acaba i continua una pista que baixa ràpidament fins arribar al Restaurant-Hotel Molí Blanc.
  • Just darrera del mateix marxa una pista. De seguida creua el riu i llavors anirem a la dreta. Quan tornem a trobar el riu no el creuarem i seguirem a l'esquerra. Llavors anirem pujant poc a poc.

• Vista de la Tossa al fons

• Quan arribem a dalt, anirem a l'esquerre i la pista ja ens portarà fins el barri Vista Alegre. Pel camí sempre tindrem Igualada al fons.
    Vista d'Igualada
    • Entrarem al barri pel passeig Espanya, a la rotonda anirem a l’esquerre pel carrer Almeria, creuarem el pont i pujarem per l'av.Gaudí, al semàfor a l'esquerre per l'av. Balmes i retornem a l'inici.